Przejdź do głównej zawartości

Event Ceroli Crisis- instrukcja, wskazówki


Proszę w komentarzu poinformować kto się zapoznał  :)

Będzie to instrukcja w sumie mało merytoryczna taka bardziej tłumacząca jak krowie na rowie.
Cała instrukcja napisana jest pod poziom HARD. We wcześniejszych poziomach brakuje kilku elementów,  wyższe, mniemam po prostu ciężej przejść, chyba nie mają dodatkowych elementów  - nie wiem, nie próbowałam, szczerze mówiąc tracę cierpliwość.

Zaczynam.

1. KEIRA




Ruda małpa, gdzie trzeba nieustannie biegać, czasem od jednego końca mapy na drugi, więc polecam użycie armii konnej która zazwyczaj jest najszybsza, do tego najlepiej szybcy bohaterowie między innymi Khan, Cao Cao czy Minamoto.

BANG! Wchodzimy na mapę, ustawiamy się do niej na 4 strony świata. Z uwagi na to, że gdy pojawia się napis: I'm gonna blow! Get away! Stajemy się żywą bombą i swoim zasięgiem możemy ustrzelić graczy obok. Ustawiając się na 4 strony świata po pierwsze unikniemy ustrzelenia kogoś innego, a po drugie nie musimy się oddalać od naszego celu, więc szybciej rudą ubijamy.



Co jakiś czas w naszą stronę lecą jej rycerze i nas atakują, zazwyczaj ich ignorujemy bo tutaj to takie natarczywe muchy. Osobiście zalecam skupienie się na rudej.

Gdy pojawia się napis : Quick, enter the veil ! na mapie ukazują  się dwie niebieskie bańki. Trzeba natychmiast przenieść się do ich wnętrza,  ponieważ jest to jedyny bezpieczny obszar gdzie nie dosięgnie Was deszcz ognia.



UWAGA ! W momencie kiedy jesteś bombą jej wybuch Cię totalnie spowalnia, więc z tym biegiem może być kiszka.Po 300 sekundach gry włącza się mega damage i pozamiatane  - możecie próbować jeszcze raz.

Tyle w temacie. Męczące jest jedynie to durne bieganie. Absolutny zakaz wychodzenia taczkami !!!

2. FRIDA




Królowa lodu ze swoimi rycerzami. Jej nie trawie najbardziej.

Najlepiej do niej też ustawić się  na 4 strony w sumie jak do większości bohaterów. Kobitka ma atak obszarowy, więc głównie dlatego. Obrywa wtedy jej główny cel, cała reszta może ją w spokoju do bólu lać . Od czasu do czasu pojawiają się czerwone kółka, w ich zasięgu obrywamy dodatkowo, więc słabszym graczom radzę odejść na bezpieczną odległość, a Ci co mogą sobie pozwolić na dodatkowe obrażenia to najlepiej olać sytuację, w końcu najważniejsze to ubić bossa.



Po jakimś czasie Frida się mrozi, a z 4 rogów  mapy wybiegają jej parobki i atakują gracza będącego najbliżej. Jest ich tyle, że oczy bolą, dobrze aby w drużynie był bohater z atakiem obszarowym np. AE. W momencie kiedy laska się mrozi, najlepiej aby wszyscy pobiegli w jeden róg i razem parobków zabijali. Po pierwsze fioletowych, a te meszki mogą się plątać. Im więcej zabijemy tym lepiej bo nie będą przeszkadzać.




RÓG, DO KTÓREGO RAZEM BIEGNIECIE NAJLEPIEJ ABY BYŁ NAJDALEJ ODDALONY OD KRÓLOWEJ LODU TO BARDZO WAŻNE.

Kiedy się dziewczynka odmraża sieka 360stopni, na bardzo dużym obszarze, potężnym atakiem co już nie jednego skasowała.



I też w sumie tyle. Po pewnym czasie również włącza jej się ten okropny damage i wtedy to już możecie pomarzyć o jej pokonaniu.

3. AK  & HOK




Dwóch bliźniaków.
najlepiej na początek dwie osoby odciągają jednego brata a pozostali drugiego brata ;] ( czyli tworzymy dwie drużyny)
Co jakiś czas wysyłają pomiędzy sobą drużynę barbarzyńców. Jak dotrze do drugiego brata to zrobi boom. Wiec lepiej ubić.
Dlatego początkowym celem jest odciągnięcie ich możliwie jak najdalej od siebie.



DEBUFY: (dwa rodzaje) Scarred Revenge
- masz żółty debuff to klepiesz bliźniaka ze Słoneczkiem
- masz niebieski to tego z Księżycem
 Ich fazy zmieniają się co 90 sekund. Czyli zmieniamy target(cel ktory atakujemy). Oczywiście osoba która ma 2 debuffy nie ma różnicy którego bije.
Co jakiś czas pojawiają się spore kółka (fioletowe) to znak ze zaraz walnie dość mocnym skillem. Kto zdąży niech ucieka poza obszar.



To takie wstępne obserwacje. Muszę  doczytać te opisy skilli dokładnie. Ogólnie na tym bossie to jest niezła dyskoteka świateł :D Nawalili tego za dużo ;]

Tekst: Makumba

Od siebie tylko dodam, że ja tego nie ogarniam. Dzielę się na dwie drużyny i bije swój cel do upadłego (zmieniając miejsce jak oni się zmienią). Dobrze by było aby w momencie ich zamiany jeden gracz drużyny pozostał na miejscu. Jak wszyscy zaczną zmieniać targety to Oni się znów do siebie zbliżą i będzie masakra.

Tyle. To zupełnie nowy bohater, pojawił się chyba na poprzednim Ceroli,  więc jest jeszcze do przegryzienia.

4. ASTRID




To jest bohater którego pokonanie zazwyczaj nie męczy i nie wkurza :) słowem prościzna.
Przede wszystkim na 4 strony. Osobą która pierwsza do niej podeszła, najlepiej żeby się nie ruszała, ponieważ Helga ma atak obszarowy który jeżeli trafi oznacza Cię czerwonym kółkiem.



Istotne jest aby tylko główna  osoba była oznaczona, pozostali nie.
Następnie nad jednym z Was pojawi się napis : Get away from the enemy!
Oznacza to tylko tyle, że macie się oddalić od przeciwnika, najlepiej najdalej w linii  prostej. Po chwili Astrid zaczyna podążać za danym graczem i gdy go dogoni atakuje i oznacza czerwonym kółkiem wszystkich w zasięgu (360stopni) czyli wszystkich którzy w danym momencie ją atakują.



Kolejna sprawa po jakimś czasie zmienia się znaczek nad nią z niebieskiego na czerwony,  wtedy WSZYSTKIE osoby oznaczone właśnie tym czerwonym kółkiem nie powinny atakować. Obrywają wtedy dodatkowym , potężnym  damage który umie zniszczyć, szczególnie jeżeli jesteś głównym celem. Osoby które nie zostały oznaczone mogą ją cisnąć ile sił. Nie tyle co mogą a muszą.
Po pewnym czasie Astrid wraca do niebieskiego znaczka i runda biegnie tym samym trybem. Jak ktoś jest głównym celem i został oznaczony niech nim już zostanie. To uniknie zamętu i oznaczenia innych.




WSZYSTKIM BOHATEROM PO 600 SEKUNDACH GRY WŁĄCZA SIĘ MEGA SILNY DAMAGE CO ZAZWYCZAJ OZNACZA KONIEC GRY I PORAŻKĘ.




NAJLEPIEJ DO KAŻDEGO USTAWIAĆ SIĘ NA 4 STRONY.

W prawym dolnym rogu pojawił się przycisk który skupia uwagę przeciwnika na Was.




Kto wytrwał do końca? :)

KITek

Komentarze

  1. boniek1986 - dotrwałem xD

    OdpowiedzUsuń
  2. Jak zwykle kawał dobrej roboty ��

    OdpowiedzUsuń
  3. 888 Casino Review & Bonus Code - DRMCD
    The 888 Casino 구리 출장안마 platform allows for withdrawals 남원 출장샵 in the form of 동두천 출장마사지 real money. These funds can be earned through the regular withdrawal methods, Minimum 여수 출장샵 Deposit: $10Deposit Methods: 포천 출장샵 Interac + more Rating: 3.8 · ‎Review by DRMCD

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Popularne posty z tego bloga

Ciekawostki z życia PLN

Dzień dobry wszystkim. Dzisiaj parę krótkich, zacnych wiadomości z życia klanu. 10 lipca jeden z oficerów obchodził urodziny, co nie przeszło bez echa w sojuszu. Wajdik życzymy Ci dalszych sukcesów w roli oficera i nie tylko, żyj nam 100lat :) Wspaniale tego dnia się złożyło, że sojusz przekroczył 4 miliardy mocy :) cudowny prezent dla tak zaangażowanego gracza. Lecz na ten sukces pracowali i pracują wciąż, wspólnie wszyscy. Ale na szczególne wyróżnienie zasługują: Mastami , która niedawno przekroczyła 50 milionów mocy :) Lion , którego moc robi wrażenie  :) Bartez , który też przekroczył 50 milionów mocy  :) (Pewne informacje zostały przeze mnie zakryte, ponieważ obcy wywiad nigdy nie śpi :D ) Wspólnie bawimy się w sojuszowe grabieże  :)  Cóż, chyba nie przepuścimy żadnej okazji do takiej fantastycznej zabawy  ;-) I na koniec mega akcja, która pokazuję jak bardzo zgraną ekipą jesteśmy, jak szybko umiemy się zmobilizow...

Odświeżony event Ceroli Crisis- instrukcja, wskazówki

  Event Ceroli Crisis- instrukcja, wskazówki   Proszę w komentarzu poinformować kto się zapoznał  :)   Będzie to instrukcja w sumie mało merytoryczna taka bardziej tłumacząca jak krowie na rowie. Cała instrukcja napisana jest pod poziom  Piekło tyczy się również niższych poziomów. Zaczynam.   1.Wafura   Jest to najbardziej nie lubiany bohater. Dlatego że jego skille potrafią wykończyć nie jednego . :) Na początku tank rzuca taunt(zaczepkę) i idzie w górną część mapy. Zaznaczona markiem (go here). Dlaczego tam gdyż 2 jego skile nie trafią was, opiszę to później. Strzelec który rzuca w losowe miejsca sztylet. Na początku rzuca 2 sztylety jeden jest zielony który leczy zaś czerwonego trzeba unikać jak ognia. W późniejszym etapie zwiększa i od dwa. Dlaczego stajemy koło ściany ? dlatego że jego 2 skillę które biją pionowo i poziomą nie trafią nas i będziemy po za i...